1. Загальні положення та термінологія
1.1. Підтримка інтернет-магазину надається компанією «Western Trade Group» (Західна Торгова Група), відповідно до Законодавства України, в тому числі до Закону "Про захист прав споживачів". Реквізити центрального офісу: м Київ, проспект Визволителів 3а (лівий берег), станція метро "Дарниця".
1.2. Термінологія
Інтернет-магазин – програмний продукт в мережі Інтернет, який включає в себе перелік товарів, які можна замовити за певну плату.
Покупець – людина, яка користується послугами інтернет-магазину.
Продавець-консультант – людина, що надає консультації у підборі потрібного товару в Інтернет-магазині.
Реєстрація – це вказання особистих даних у спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину та Покупця.
Кошик - перелік товарів, які Покупець планує придбати. У кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення.
Замовлення – це запит Покупця, який включає в себе перелік товарів, вибраних в каталозі Інтернет-магазину та фактично є актом прийняття рішення про покупку.
1.3. Відносини між Покупцем та Інтернет-магазином регулюються у відповідності до законодавства України, а саме:
- Законом "Про захист прав споживачів" від 12.05.91 №1023-XII;
- Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р.. № 103 (зареєстровано в Мін'юсті України 16.10.2007 р .. За № 1181/14448, за текстом - Правила №103);
- Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 104 (зареєстровано в Мін'юсті України 08.11.2007 р .. За № 1257/14524);
- Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» від 15.06.2006 р.. № 833 (зі змінами та доповненнями).
2. Етапи торговельних відносин між Покупцем та Інтернет-магазином
2.1. Вибір товару
У процесі вибору товару Покупець має право:
- Отримати вичерпну інформацію та відповіді на запитання про товар від Продавця-консультанта.
- Ознайомитися з товаром або зразком у стаціонарному магазині нашої мережі;
- Дізнатися про аналоги, порівняти та прийняти власне рішення.
Покупець зобов'язаний:
- Розповісти Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про вагу, вік та інші показники, котрі необхідні для консультування.
- У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе матеріальну та моральну відповідальність та претензій до Інтернет-магазину не має.
Продавець-консультант має право:
- Отримати максимально точну інформацію про вагу, вік та інші характеристики від Покупця, необхідні в процесі консультування.
- У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе матеріальної та моральної відповідальності.
Продавець-консультант зобов'язаний:
- Надати максимально точну консультацію про асортимент Інтернет-магазину;
- У випадку помилки з вини Продавця-Консультанта, Продавець-Консультант несе матеріальну та моральну відповідальність і компенсує збитки.
2.2. Оформлення замовлення
Оформлення замовлення відбувається шляхом Реєстрації та оформлення Замовлення через Корзину чи шляхом замовлення по телефону.
2.2.1. Реєстрація
Реєстрація відбувається при заповненні Форми реєстрації покупця. У цю форму потрібно ввести такі дані:
- Електронну пошту покупця (e-mail);
- Прізвище;
- Ім'я;
- Телефон;
- Область;
- Місто;
- Адреса.
2.2.2. Підтвердження реєстрації відбувається за допомогою механізму "код підтвердження", який активується після введення у відповідне поле номера телефону та натискання кнопки Отримати код. Це необхідно для того, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені, що дані введені правильно та не буде проблем з подальшим контактуванням.
2.2.3. Інтернет-магазин не несе відповідальності за свідомо неправильну інформацію, зазначену Покупцем при реєстрації. У цьому випадку Покупець несе всі витрати, пов'язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.
2.2.4. Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари та послуги за допомогою даних, зазначених при реєстрації. У випадку, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися до контакт-центру інтернет-магазину з проханням відключити її.
2.3. При замовленні по телефону Покупець зобов'язаний вказати максимально точну інформацію: прізвище, ім'я, адресу, контактний телефон одержувача. За помилки Покупця Інтернет-магазин відповідальності не несе.
2.3.1. У випадку помилки Продавця, Інтернет-магазин компенсує збитки та несе матеріальну та моральну відповідальність.
2.3.2. При замовленні через корзину Продавець зобов'язаний зв'язатися з Покупцем протягом години та підтвердити замовлення. При цьому Продавець зобов'язаний проінформувати про термін доставки та наявність товару на складі.
3. Доставка та оплата
Умови доставки та оплати дивіться у нас на сайті в розділах "Доставка" та "Оплата".
4. Гарантія та обслуговування
Умови гарантійного ремонту та порядок повернення товару дивіться у нас на сайті в розділі "Гарантія та повернення".
5. Конфіденційність і захист персональної інформації
5.1. Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України "Про захист персональних даних" від 01.06.2011.
5.2. Відповідно до Закону, при реєстрації на сайті інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно в цілях, необхідних для оформлення замовлення та роботи з Покупцем.
5.3. Інтернет-магазин зобов'язується не передавати персональні дані Покупця та доступ до них третім особам, публікувати та використовувати інформацію в цілях, які не відповідають діям Інтернет-магазину.
Здійснюючи покупку через інтернет-магазин, дані умови являють собою договір про купівлю-продаж між компанією «Western Trade Group» (Західна Торгова Група) і Покупцем. З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця та компанії юридично захищені та охороняються законодавством України.