1. Загальні положення та термінологія

1.1. Підтримка інтернет-магазину надається компанією «Western Trade Group» (Західна Торгова Група), відповідно до Законодавства України, в тому числі до Закону "Про захист прав споживачів". Реквізити центрального офісу: м Київ, проспект Визволителів 3а (лівий берег), станція метро "Дарниця". 

1.2. Термінологія

Інтернет-магазин – програмний продукт в мережі Інтернет, який включає в себе перелік товарів, які можна замовити за певну плату.

Покупець – людина, яка користується послугами інтернет-магазину.

Продавець-консультант – людина, що надає консультації у підборі потрібного товару в Інтернет-магазині.

Реєстрація – це вказання ​​особистих даних у спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину та Покупця.

Кошик - перелік товарів, які Покупець планує придбати. У кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення.

Замовлення – це запит Покупця, який включає в себе перелік товарів, вибраних в каталозі Інтернет-магазину та фактично є актом прийняття рішення про покупку.

1.3. Відносини між Покупцем та Інтернет-магазином регулюються у відповідності до законодавства України, а саме:

  • Законом "Про захист прав споживачів" від 12.05.91 №1023-XII;
  • Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р.. № 103 (зареєстровано в Мін'юсті України 16.10.2007 р .. За № 1181/14448, за текстом - Правила №103);
  • Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 104 (зареєстровано в Мін'юсті України 08.11.2007 р .. За № 1257/14524);
  • Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» від 15.06.2006 р.. № 833 (зі змінами та доповненнями).

 

2. Етапи торговельних відносин між Покупцем та Інтернет-магазином

2.1. Вибір товару

У процесі вибору товару Покупець має право:

  • Отримати вичерпну інформацію та відповіді на запитання про товар від Продавця-консультанта.
  • Ознайомитися з товаром або зразком у стаціонарному магазині нашої мережі;
  • Дізнатися про аналоги, порівняти та прийняти власне рішення.

Покупець зобов'язаний:

  • Розповісти Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про вагу, вік та інші показники, котрі необхідні для консультування.
  • У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе матеріальну та моральну відповідальність та претензій до Інтернет-магазину не має.

Продавець-консультант має право:

  • Отримати максимально точну інформацію про вагу, вік та інші характеристики від Покупця, необхідні в процесі консультування.
  • У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе матеріальної та моральної відповідальності.

Продавець-консультант зобов'язаний:

  • Надати максимально точну консультацію про асортимент Інтернет-магазину;
  • У випадку помилки з вини Продавця-Консультанта, Продавець-Консультант несе матеріальну та моральну відповідальність і компенсує збитки.

2.2. Оформлення замовлення

Оформлення замовлення відбувається шляхом Реєстрації та оформлення Замовлення через Корзину чи шляхом замовлення по телефону.

2.2.1. Реєстрація

Реєстрація відбувається при заповненні Форми реєстрації покупця. У цю форму потрібно ввести такі дані:

  • Електронну пошту покупця (e-mail);
  • Прізвище;
  • Ім'я;
  • Телефон;
  • Область;
  • Місто;
  • Адреса.

2.2.2. Підтвердження реєстрації відбувається за допомогою механізму "код підтвердження", який активується після введення у відповідне поле номера телефону та натискання кнопки Отримати код. Це необхідно для того, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені, що дані введені правильно та не буде проблем з подальшим контактуванням.

2.2.3. Інтернет-магазин не несе відповідальності за свідомо неправильну інформацію, зазначену Покупцем при реєстрації. У цьому випадку Покупець несе всі витрати, пов'язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.

2.2.4. Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари та послуги за допомогою даних, зазначених при реєстрації. У випадку, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися до контакт-центру інтернет-магазину з проханням відключити її.

2.3. При замовленні по телефону Покупець зобов'язаний вказати максимально точну інформацію: прізвище, ім'я, адресу, контактний телефон одержувача. За помилки Покупця Інтернет-магазин відповідальності не несе.

2.3.1. У випадку помилки Продавця, Інтернет-магазин компенсує збитки та несе матеріальну та моральну відповідальність.

2.3.2. При замовленні через корзину Продавець зобов'язаний зв'язатися з Покупцем протягом години та підтвердити замовлення. При цьому Продавець зобов'язаний проінформувати про термін доставки та наявність товару на складі.

3. Доставка та оплата

Умови доставки та оплати дивіться у нас на сайті в розділах "Доставка" та "Оплата".

4. Гарантія та обслуговування

Умови гарантійного ремонту та порядок повернення товару дивіться у нас на сайті в розділі "Гарантія та повернення".

5. Конфіденційність і захист персональної інформації

5.1. Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України "Про захист персональних даних" від 01.06.2011.

5.2. Відповідно до Закону, при реєстрації на сайті інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно в цілях, необхідних для оформлення замовлення та роботи з Покупцем.

5.3. Інтернет-магазин зобов'язується не передавати персональні дані Покупця та доступ до них третім особам, публікувати та використовувати інформацію в цілях, які не відповідають діям Інтернет-магазину.

Здійснюючи покупку через інтернет-магазин, дані умови являють собою договір про купівлю-продаж між компанією «Western Trade Group» (Західна Торгова Група) і Покупцем. З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця та компанії юридично захищені та охороняються законодавством України.