Гарантія та обслуговування

УВАГА! Будь ласка, обов'язково уважно перевірте комплектацію при отриманні замовлення, відповідність моделей та розмірів.
Якщо Ви не впевнені у правильності свого вибору моделі матраца – не розпаковуйте заводську упаковку, так як після цього матрац набуває статусу б/в і ПОВЕРНЕННЮ чи ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!
Гарантія на матраци: основа та наповнення згідно згідно ГОСТ 19917-93.

Матраци – це м'які елементи меблів, призначені для сну чи тривалого відпочинку в положенні лежачи.

Деякий час після зняття заводської упаковки матрац може мати специфічний запах матеріалів, з яких він виготовлений, таких як латекс, кокосова койра, кінський волос, овеча чи верблюжа шерсть. Це є нормою та не є причиною для звернення за гарантійним обслуговуванням.

Претензії до якості матраца пред'являються тільки в письмовому вигляді за наявності оригіналу товарного чека та гарантійного талона. Заміна чи ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи та підтвердження провини виробника.

Рекомендації щодо догляду:

- після відкриття упаковки матрац слід провітрити не менше доби;

- можна тривалий час зберігати виріб лише в горизонтальному положенні;

- укладайте матрац на ламельну основу чи тверду горизонтальну поверхню, яка має спеціальні отвори для вентиляції;

- рекомендується перевертати матрац як мінімум двічі на рік;

- використовуйте наматрацник і підматрацник для захисту оббивних тканин матраца.

Заборонено:

- використання матраца не за призначенням;

- згинання матраца по ширині чи по довжині;

- стрибки на поверхні;

- укладка матраца на основу менших розмірів;

- прасування, прання, хімчистка.

Гарантії не надаються:

- на вироби, пошкодження яких виникли в результаті непередбачених форс-мажорних обставин (стихія, пожежа, побутові чинники тощо);

- на вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання та експлуатації;

- на вироби з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень на оббивній тканині;

- на вироби зі слідами стороннього втручання чи самостійного ремонту.

 

УВАГА!

Матраци в скрутці (ролл-матраци) після відкриття заводського упакування повторній скрутці не підлягають.

Матраци відповідної якості, які були виготовлені за індивідуальним замовленням (нестандартний розмір та/або форма), обміну чи поверненню не підлягають.

 

Гарантійні зобов'язання, правила обміну та повернення товару:

Вся продукція, що купується в Інтернет-магазині "Империя матрасов", супроводжується гарантією від виробника. Кожен виробник меблів встановлює свої строки гарантійного обслуговування на виготовлену ним продукцію.

Перевірка цілісності товару повинна проводитися в присутності покупця та кур'єру в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після його отримання та відходу представників служби доставки не приймаються. Гарантійне обслуговування здійснюється лише за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, які встановив виробник. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення гарантійного талона та товарного чека (накладної).

 

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:

- монтаж, установка, підготовка виробу до експлуатації проводилися вдома особами, які не мають необхідних навичок;

- виріб використовувався не за призначенням та/або з порушенням правил експлуатації;

- виріб має механічні пошкодження, що виникли не з вини виробника;

- виявлені дефекти, отримані в результаті потрапляння всередину чужорідних предметів, рідин або комах;

- ремонт здійснювався неуповноваженими особами з порушеннями вимог виробника та норм техніки безпеки.


Обмін та повернення

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви маєте право обміняти придбаний товар протягом 14 днів з дня покупки.

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" : (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості)

Зверніть увагу – обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом та у своїй оригінальній упаковці, із заводським маркуванням та супроводжувальними документами. Тому, якщо Ви сумніваєтеся в правильності вибору товару за якими-небудь параметрами чи характеристиками – НЕ розпаковуйте його! Матраци та меблі відповідної якості, котрі виготовлені за індивідуальними параметрами, поверненню чи обміну не підлягають. Матраци у вакуумній упаковці відповідної якості після відкриття упаковки поверненню чи обміну не підлягають з причини втрати товарного вигляду (див. Ст. 9 "Закону про захист прав споживача"). Гроші за надані послуги (монтаж меблів, доставка, підйом на поверх) поверненню не підлягають. Доставка товару від споживача назад продавцю не входить до обов'язків останнього.

Пухо-пір'яні вироби та постільна білизна не підлягають поверненню чи обміну.

Для здійснення обміну чи повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості покупцеві необхідно надати:

- товар (не вживаний, в запакованій заводській упаковці, що містить етикетку / паспорт / гарантійний талон);

- товарний чек (накладну).

Для обміну чи повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості покупцеві необхідно надати:

- товар;

- товарний чек (накладну);

- упаковку, в якій здійснювалась доставка;

- виробничу етикетку / паспорт товару;

 

Якщо у Вас є претензії до стану та зовнішнього вигляду Вашої покупки, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою info@imperia.matrasiv.com:

- Заява-претензія (із зазначенням назви моделі товару, дати здійснення покупки, докладним описом дефекту).

- Фото пошкоджень, якщо це матрац + фото основи ліжка (разом 4-5 шт., гарної якості).

- Фото товарного чеку (чи видаткової накладної).

- Фото гарантійного талону.