Гарантія та обслуговування

УВАГА! Будь ласка, перевіряйте комплектацію, відповідність моделі та розміру матраца вашому замовленню.
Якщо Ви не впевнені у виборі матраца, не розпаковуйте його, так як після зняття заводської упаковки матрац вважається таким, який був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!
Гарантія на матраци: основу і наповнення згідно згідно ГОСТ 19917-93.

Матраци - це м'які елементи меблів, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи.

Виріб деякий час після зняття заводської упаковки може мати характерний запах матеріалів з яких виготовлений матрац, такі як кокосова койра, латекс, кінський волос, морські водорості, овеча або верблюжа шерсть. Це не є причиною для звернення за гарантійним обслуговуванням.

Претензії щодо якості матраца пред'являються тільки в письмовому вигляді за наявності оригіналу товарного чека та гарантійного талона. Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи виробу, що підтверджує провину виробника.

Рекомендації:

- після відкриття упаковки виріб слід провітрити не менше 24 годин;

- зберігати матрац тривалий час можна тільки в горизонтальному положенні;

- рекомендується укладати матрац на ламельну основу або горизонтальну тверду поверхню, яка має отвори для вентиляції;

- в процесі експлуатації рекомендується перевертати матрац не менше 2-х разів на рік;

- захищайте оббивні тканини матраца наматрацником і підматрацником.

Забороняється:

- використовувати товар не за призначенням;

- згинати матрац по ширині або по довжині;

- стрибати на поверхні матраца;

- укладати матрац на основу менших розмірів;

- гладити, прати, піддавати хімчистці.

Гарантії не надаються:

- на вироби, пошкодження яких виникли в результаті непередбачених форс-мажорних обставин (стихія, пожежа, побутові чинники, тощо);

- на вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання та експлуатації;

- на вироби з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень на тканині;

- на вироби зі слідами стороннього втручання або самостійного ремонту.

 

УВАГА!

Матраци відповідної якості після відкриття заводської упаковки поверненню не підлягають.

Скручені матраци (ролл-матраци) після відкриття упаковки повторній скрутці не підлягають.

Матраци відповідної якості виготовлені за нестандартними розмірами або нестандартної форми обміну або поверненню не підлягають.

 

Гарантійні зобов'язання, правила обміну і повернення товару:

Вся продукція, що купується в Інтернет-магазині "Імперія Матраців", супроводжується гарантією від виробника. Кожен виробник меблів встановлює свої терміни гарантійного обслуговування на виготовлену ним продукцію.

Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після відходу кур'єрів не приймаються. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником. Також обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення гарантійного талона і товарного чека (накладної).

 

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:

- збірка, установка, підготовка виробу до експлуатації проводиться вдома особами, які не мають необхідних повноважень;

- виріб використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- виріб має механічні пошкодження, що виникли не з вини виробника;

- виріб має дефекти, отримані в результаті потрапляння чужорідних предметів, рідини або комах всередину виробу;

- ремонт виробів здійснювався не уповноваженими особами з порушеннями вимог виробника і норм техніки безпеки.


Обмін і повернення

Відповідно до Закону "Про захист прав споживача" покупці мають право обміняти придбаний у нас товар протягом 14 днів з дня покупки.

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" : (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості)

Зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень, тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, у своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням, і супроводжувальними документами. Тому, якщо Ви сумніваєтеся в правильності вибору товару з яких-небудь параметрів або характеристик - НЕ розпаковуйте його. Матраци та меблі відповідної якості виготовлені за індивідуальними параметрами поверненню або обміну не підлягають. Матраци у вакуумній упаковці відповідної якості після відкриття упаковки поверненню або обміну не підлягають з причини втрати товарного вигляду (див. Ст. 9 "Закону про захист прав споживача"). Гроші за надані послуги (збирання меблів, доставка, підйом на поверх) поверненню не підлягають. Доставка товару від споживача назад продавцю не входить в обов'язки останнього.

Пір'яно-пухові вироби і постільна білизна не підлягають поверненню, або обміну.

Для обміну або повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості покупцеві необхідно надати:

- товар (відсутній у вживанні, в запакованій заводській упаковці, що містить етикетку / паспорт / гарантійний талон);

- товарний чек (накладну).

Для обміну або повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості покупцеві необхідно надати:

- товар;

- товарний чек (накладну);

- упаковка, в якій доставлявся товар;

- виробничу етикетку / паспорт товару;

- недотримання правил експлуатації товару.

 

Якщо з Вашим виробом щось не так, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою info@imperia.matrasiv.com:

Заява-претензія (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару).

Фото пошкоджень товару, якщо це матрац + фото основи ліжка (всього 4-5 шт., гарної якості).

Фото товарного чека (або видаткової накладної).

Фото гарантійного талона.